onsdag 23 januari 2013

Städa och fejas ska det! Allt kan man scrappa med!

Hejsan!

Lilla städ Tilda fick pryda ett kort. Denna stämpeln har jag stämplat hos min mor. Tänk om Tilda kunde komma med sin kvast och ta och jaga ut lite dammråttor hos mig. Hon kanske kan med en svabb också?? Hade ju varit helt underbart, under tiden kunde jag sitta och scrappa!!

Vit cardstock som bas. Mönstrat blommigt papper, tror det är från Magnolia också. Har chalkat kanterna.

Massor med härliga röda blommor, pyntbär och ett blad. Bladet är en die från Magnolia.

Lite fler blommor och blad. Metallcharmen har jag köpt på Börjes i Tingsryd.

Sopa sopa sopa så det blir rent!! Jag målar på 300g akvarellpapper med distress ink färgerna och 00 pensel.


Det var allt för denna gång. Nu ska jag nog drömma mig bort att Tilda svabbar köksgolvet!


/Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar