måndag 10 september 2012

Grattiskort till Henrik

Hejsan!

Ja min lilla blogg har inte blivit så uppdaterad på det sista taget. Det finns ju annat att pyssla med som sagt under sommaren och jag gräver och grejar ute på grusgången. Försöker fixa till kanterna och få bort en massa gräs. Sen håller jag ju på med utgrävning vid trapphuset också för att så småningom när det blir tid "över" göra en uteplats där. Vi renoverar vårt pumphus också och förbereder för dusch där så att vi så småningom kan renovera vårt badrum inne.

Men pysslat har jag ju gjort lite och här kommer ett kort jag gjorde till min lillebror, han ville ha pengar till att köpa en stege.

Blå cardstock som bas och ett härligt papper från Maja Design (så klart). Staketet och bladen är en die från Magnolia. Köpte en ny grattisstämpel också som jag ville testa.

Lite härliga blad och blommor. Satte en liten charm som var en skiftnyckel, nu syns ju inte hela på denna bilden men om ni klickar på den första bilden så kan ni zooma in och se den.

Insidan enkel med en liten hörnstämpel.


Nu är det dags att gå ut och måla pumphusfönstret medan Nils sover, först hänga upp en maskin tvätt också!


/Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar