tisdag 7 augusti 2012

Babykort med groda från Magnolia

Hejsan!

Då har Linda fått sin lilla son! Han ska heta Rasmus. Linda har alltid gillat grodor så då fick det bli ett babykort med min nyinköpta lilla groda.

Vit cardstock som bas. Det mönstrade pappret kommer från Magnolia. Alla kanter är chalkade med distressdynan walnut stain. Staket-die'n kommer också från Magnolia. Swirl-dien har jag lånat av min mor.

Bladen är stansade med Magnolias die. Lite pyntbär, rosenknoppar, rosor och blå blommor pryder kortet också. Den lilla fot-charmen tycker jag är så söt och passar bra till babykort.

Kvack-kvack! Målad med distressed ink färgerna. Kronan har jag målat med en guldstämpel dyna, stämplat lite på paletten och blandat till lite vatten. Mörkblå glitter gelpenna har blivit målat på toppen av kronan.

Så här blev insidan. La till informationen om Rasmus till vänster.

Nu har vi även träffat den lilla sötnosen och jag gosade extra mycket med honom!


/Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar