onsdag 22 augusti 2012

En ny kortvikning till Mirjam

Hejsan!

Jag fick en ny beställning ifrån Anneli. Hennes systerdotter fyllde 25 år och då ville hon gärna ha ett scrappat kort. Jag hade hittat en vikning jag ville testa men jag ändrade den lite. Jag ville att den bakre delen skulle synas så jag kunde sätta hennes namn på den. Sedan ville jag också att kortet skulle passa fint i en 12,5x12,5cm cellofanpåse.

Så här blev det.

Vit cardstock som bas och ett härligt prickigt mönstrat papper. Kanterna har jag ruggat, chalkat med distressdynan walnut stain och sedan sytt dem.

Så här ser kortet ut uppställt.

Lite blommor och charm. Bladen är från Magnolias die. Swirlen är min mors och jag har målat med glitterpenna på men det syns lite dåligt.

Jag bara älskar denna söta lilla Tilda stämpel med paketet bakom ryggen. Jag har målat med distress ink färgerna. Staketet är en Magnolia die också.

Mirjam blev tydligen väldigt glad för hon har aldrig hittat något kort eller liknande med hennes namn på eftersom det är lite ovanligt.

Alltid härligt när man har nöjda kunder och de som får korten.


/Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar