söndag 18 november 2012

Gate fold card with Tilda

Hej!

Detta är min absoluta favoritstämpel från Magnolia. Älskar bara hur söt hon är lilla Tilda med sitt lilla paket bakom ryggen. Jag valde att göra ett Gate fold card. Har fäst en magnet mellan det mönstrade pappret och den bruna cardstocken. Sedan satte jag den andra magneten mellan akvarellpappret som jag målat på och den bruna cardstocken. På så sätt så ser man inte de fula magneterna.

Vit cardstock som bas och därefter en mörkbrun cardstock innan det härliga rosa mönsterpappret. Jag har ruggat, chalkat och sytt alla kanterna på det mönstrade pappret. Sydde även akvarellpappret. Staket die'en är från Magnolia.

Lite pärlband, rosenknoppar, rosor, blad och en söt metall charm som jag satte lite vitt sidenband i.

Så här ser lilla Tilda ut på närmare håll. Målad med distress ink färgerna.

Insidan satte jag en grattisstämpel direkt på eftersom jag jobbar med en vit cardstock.


Hoppas någon får glädje av detta kort. Ska ju sälja mina kort på Upphärads Julmarknad den 1 december och då kommer detta finnas där för försäljning.


/Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar