torsdag 1 november 2012

Trekantständsticksask

Hejsan!

Vi fick en sån här tändsticksask i present vid en kräftskiva, dock med tryckt motiv på några katter. Men jag gillar verkligen formatet och den står bredvid ljusstakarna på matsalsbordet. Därför ville jag altra dessa. Den här blev med julmotiv!

Asken rakt framifrån. Blå (favorit) cardstock som bas. Det mönstrade pappret kommer från Magnolia, likaså motivet på stämpeln. Bandet har jag köpt på Lagerhaus.

Tilda är målad med distress ink färger och oftast använder jag penseln 00, men ibland får jag ta till 3/0 där det blir smått. Lite stickles på luvan och klänningen.

En söt ängel som charm, rosor, körsbärsblomma, en knapp, blad, rosenknoppar och några pyntbär.

Så här ser den ut från sidan.


Ha det gött!


/Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar