torsdag 22 november 2012

Stafflikort - Easel card with Magnolia stamp

Hej!

Stafflikorten ska man inte glömma bort. De är alltid uppskattade när man ger bort dem för att de kan stå framme mer som en liten tavla. Här är ännu en rosa dröm...

Vit cardstock som bas. Bakom det mönstrade pappret har jag satt ett ljusgrönt papper. Det mönstrade pappret är faktiskt från Gekås i Ullared, men det är väldigt sött! Kanterna på det mönstrade pappret är ruggade och chalkade.

Den söta lilla stämpeln från Magnolia är min kompis Veronikas som jag lånat och stämplat upp. Lilla söta Tilda. Hon är målad med distress ink färgerna. Jag använder penseln 00 och 3/0 när jag målar. Lite stickles på hennes klänningsfåll.

Har haft dessa söta knappar ett tag men inte riktigt fått till det förrän nu. Satte en rosa halvpärla i mitten. Metall charmen passade fint med de knapparna oxå. Sen har jag knutit en fuskrosett i ett ljusgrönt sidenband.

En skylt med gratulationer som håller stativet på plats. Bakom i fickan gömmer sig tagen som man kan skriva sin lilla grattis hälsning på. Die'en är från Magnolia.


Thats all folks!

/Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar