söndag 23 december 2012

Stafflikort med maskat motiv - masking 2 stamps

Hej!
 
Nu var det ett tag sedan sist! Det beror på att när jag skulle lägga upp ett inlägg så ville inte bloggen lägga upp fler bilder. Då trodde jag att jag skulle börja betala nu för min bloggsida och när man har två små barn så har man inte all tid i världen att sätta sig in i saker. Så jag tänkte att det tar jag vid julledigheten för då kanske man har lite fler barnvakter.
 
Så idag när jag skulle se vad som hade hänt verkar det som det funkade!? Fattar ingenting. Sen var det ju så att Blogspot bara ändrade min layout och fuckade upp sidan. Blev så trött. Så nu har jag väl justerat den lite tillfälligt men är inte helt nöjd med layouten eller färgen. Får se om jag hinner justera i ledigheten.
 
Det positiva är att jag har massor av kort på lager att visa för er och jag hoppas att det inspirerar några där ute!
 
I have also seen that I have many visitors outside of Sweden. And maybe in the future I try to write some comments in English. But do not hesitate to contact me via the blog if you have questions how I have done my cards or the materials!
 
Ett stafflikort blev det. Mörk vinröd cardstock passade bra med Magnolias julpapper. Kanterna är ruggade och chalkade.

 Lite blommor, pyntbär, utstansade blad och en metallcharm.

Motivet är maskat och båda stämplarna kommer från Magnolia. Jag målar med distress ink färgerna på 300g akvarellpapper.

 Satte två tags under motivet. Tagen är också Magnolias die.

En liten ficka med en tag att önska god jul.


Det var dagens rapport!


/Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar