torsdag 27 december 2012

Snabba enkla grattiskort

Hipp hipp hurra det är din dag idag!

Jag gjorde lite enkla grattiskort till att sälja på julmarknaden som jag ska visa nedan. Det är konstigt, på julmarknader verkar det som folk är fast i limbo och tror att bara julen existerar. Jag sålde julkort och tändsticksaskar men grattiskort var det inte många som köpte. De kommer väl på det efter nyår "attans mitt syskonbarn fyller ju år 3 januari!". Tja...jag har gott om dem nu och behöver inte scrappa så många i år till mina egna.

En del papper är så fina att man vill inte sätta massa "pynt" över de vackra bilderna. Detta kort hade en söt liten flicka och jag satte bara en liten spets längst ner, en fjäril i hörnet och en halvpärla som det ser ut som hon ska plocka.

Här var också ett sött barnpapper som jag inte ville "klistra över" med en massa saker. Så det blev lite halvpärlor i hörnet, stora blommor med en rosa brad och en skylt.

Här är också ett fint papper med en söt ängel och jag tyckte det var synd att skära isär pappret så därför fick det fortsätta på baksidan. Det blev en liten skylt och två blommor med lite bling-bling.

Baksidan.


Det var dagens rapport!

/Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar