onsdag 26 december 2012

Brinnande het tändsticksask!

Rock'n roll!

Jag skulle på ljusparty och då kände jag att det borde passa med en scrappad tändsticksask till värdinnan, eller vad säger ni?

Tjejen i fråga gillar hårdrock så då blev detta pappret en given sak.

Det är en vanlig stor tändsticksask som jag har klätt 3 sidor med svart cardstock. Det mönstrade pappret har jag ruggat och chalkat kanterna på. Lite blommor, stansade blad och en döskalle-metallcharm blev pyntet.

 På sidan satte jag lite text och två halvpärlor.

Jag ville ju få asken lite festligare så då tänkte jag slå in den i cellofan och då ville jag ha ett litet kort till. Så här blev det.

Allt ihop! Tjejen blev väldigt glad för presenten och vi hade ett trevligt ljusparty. Det blev ju lite shoppat av mig också.


Tack och hej!

/Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar