onsdag 3 oktober 2012

En liten tag till blomman

Hejsan!

Ja då var oktober här med regnet som vräker ner. Jag är i fullgång att förbereda för vår Scrap Maraton på lördag här i Upphärad. Det ska bli så fantastiskt kul att träffas en hel dag och bara babbla och scrappa. Men det är också mycket att tänka på innan. Allt som ska handlas i matväg men även allt jag ska ta med mig i scrapväg.

Idag tänkte jag visa en enkel tag som jag gjorde för ett tag sedan. Jag gjorde två stycken likadana till två likadana blommor som jag gav Ulle och Mia för att de fixade så vi kunde träffas ett gäng tjejer hemma i Tingsryd. Någon hade jag inte sett sen jag var 21-22 år gammal....och det är ju några år sedan!

Tagen är utstansad av en Magnolia die. Chalkat kanterna med walnutstain dynan och stämplat Tusen Tack. En blomma, några halvpärlor och en charm. Färdigt!


De blev båda glada för blomman!


/Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar