onsdag 10 oktober 2012

Tändsticksask och litet kort som tack

Hejsan!

Idag ska jag visa ett litet kort och en tändsticksask. Det lilla kortet monterade jag på ett stort fint Urshultsljus som man kan köpa i Ljushuset i Urshult, de brinner så fint. Detta skulle vi ge till en kompis far - Orvar som tack.

Mörkbrun cardstock som bas. Det mönstrade pappret är från Maja Design. På den lilla skylten har jag embossat med ett kopparembossingpulver, det var kanonsnyggt. Lite natursnöre för att fästa runt ljuset.

Lappen på insidan ville jag göra lite roligare så jag stansade hörnen för att få ett mönster, det är en Fiskars hörnstans.

Själva tändsticksasken hade givetvis samma papper. Orvar jagar så jag tyckte att en älg passade bra som motiv, den kommer från Magnolia. Kolla in den lilla charmen, en häftig revolver. Orvar har även tävlat i pistolskytte så den blev jag glad när jag hittade.

Lite roligt text på sidan.


Det var dagens scraprapport!


/Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar