lördag 16 februari 2013

Hard rock is on fire!

Hej!

Jag och kompisen Veronika skulle åka på kvällsshopping till Alingsås, till Pappersbiten. Min kille John tryckte ner 200kr i handen och sa till mig att köpa något coolt, häftigt...inte det vanliga tutti-snuttiga som jag annars köper.

Jag åkte egentligen bara med Veronika för att välja papper till hennes dotter Ellens dopinbjudningar. Vi var sena och mestadelen av tiden spenderade vi med att välja papper och lista ut vad vi skulle göra. Men jag han hitta dessa papper och fick då givetvis köpa dessa och göra något med.

Ett avlångt kort på prickig cardstock. Bilden har lite konstigt ljus och pappret är i rosa ton. En döskalle måste ju vara med!

Sen blev det ju et 6x6 inch kort också med det svarta och röd/oranga pappret. Lite blomster längst ner i hörnet.

Häftiga va!?

/Rebecka

3 kommentarer:

  1. Snyggt kul att se att du även behärskar denna stilen :)

    SvaraRadera
  2. Snygga! Gillar särskilt det nedersta i svart och orange! Urläckert!

    SvaraRadera