söndag 3 februari 2013

Lila scrappat kort med Tilda mini-world

Hejsan i stugorna!

Tiden flyger förbi så fort och jag önskar att jag kunde blogga lite mer. Nu är det så att jag hade totalt missat att det var februari och insåg då kvickt att jag har inte tagit hand om räkningarna denna månaden, oups! Så det skulle jag sätta mig och betala. Vad gör jag då här? Det är ju mycket roligare att blogga!

Ett lila kort blev det denna gången, denna kortvikningen är mycket trevlig tycker jag och har länkat till en beskrivning från min blogg.
Lila cardstock som bas och ett tvåsidigt papper, i detta fall Maja Design.

En närmare blick på lilla Tilda i lila.

Lite blommor och blad.

Här är ett julkort i blått. En liten söt jul-Tilda. Pappret kommer från Magnolia i Borås.

Lite blommor och bling!

Lilla Tildare i närmare vy. Denna är det inte så mycket att måla på.


Det fick bli dagens rapport, måste ju betala mina räkningar.....blurk!

/Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar