onsdag 13 mars 2013

Scrapmaraton 2 mars i Upphärad 2013 - del 2

Hallå i lingonskogen!

Nu var det dags för rapport 2 från scrapmaran i Upphärad. Helt otroligt egentligen vad mycket vi hann och göra under dagen och jag har tyvärr inte fått med alla alster på foton. Men delar med mig av det jag lyckades fota.

Anna till vänster klurar och väljer papper. Veronika och Darinka är nog inne i en djup diskussion om något väldigt viktigt!

Ett av Annas kort, vilket härligt papper. Själv är jag jätteförtjust i pärlringarna som hon har bakom blommorna.

Ett annat kort som Anna gjorde. En kuvertvikning. Den är lite marig att göra för att få vecken rätt men kanontjusigt!

Här sitter Gerd och mäter på sitt lila kort. Hur det såg ut i slutändan får ni se i nästa rapport!

Veronika är färdig och helnöjd med sitt lila kort. Vi är rätt glada i lila....he he.

Ännu ett fint alster från Veronika. Stämpeln kommer från Magnolia i Borås.

Ett litet födelsedagskort till Arvid som Veronika scrappade under dagen.

Maria och med de flesta av oss andra frös under dagen. Hon var nog den enda dock som hade haft vett och ta med sig något extra varmt att ta på sig. Hon är luttrad scrapmara åkare.

Maria klädde in ett Whiskeyrör och gjorde det så här vackert! Kul om man ska ge bort som present. Supersnyggt!

Ännu ett kort av Maria. Motivet har hon målat med promarkers.

Tror denna vikningen hetter vattenfallskort. Har inte själv gjort det än...bävar lite för att få ihop det tror jag. Det var Carina som gjorde detta fina kort!

Ja, studenttider är det ju snart igen och då är det ju kanon att vara ute i god tid. Så skönt att slippa stressa med det dagarna innan. Jag är inte helt säker på om det var Laila eller Malin som gjorde detta, men jag tror det var Laila.

Detta kort har jag själv gjort. Satt nog med det nästan hela dagen. Man hinner inte så mycket själv när man ska greja med lite annat vid sidan av. Plus att jag då ville testa en ny vikning som jag bara hade sett på bild så här så jag hade inte riktigt koll på mått och hur...men det blev ok i slutändan.

Två härliga tändsticksaskar. Åter igen...missade när dessa blev gjorda. Men tror att Malin har gjort den gröna i alla fall. Sen vet jag inte om hon har gjort den rosa oxå eller om det var Laila...förlåt min förvirring!


Nu var det slut för denna gång och hoppas snart få tid att skriva den sista rapporten!

Over and out!

/Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar