torsdag 9 februari 2012

Små tändsticksaskar som "gå bort present"

Hej hallå i snödrivan!

Idag tänkte jag visa en liten "vikning" som jag lärde mig på kurs i Halmstad. Det är 4 små vanliga tändsticksaskar som man pyntar. En mysig "gå bort" present att ha hemma.

Ett vinrött cardstock som grund med ett prickigt papper. Sytt, ruggat och chalkat kanterna. Stansat ut en oval med akvarellpapper som jag har stämplat med Carpe Diem. En enkel blomsterhörna.

Askarna har jag gjort hål i och fäst små sidenband i så att man enkelt kan dra ut lådorna och få tag i sina tändstickor.

Denna ask fick svärmor som gåva.

Detta var dagens snabba rapport!

/Rebecka

1 kommentar:

  1. Rebecka, Love your card, Edwin is so sweet and coloured wonderfully, a great take on Tina's sketch. Thanks for joining TOMIC this week. Hugs Jodie from Oz xx :)

    SvaraRadera