måndag 2 juli 2012

Dopkort till Nils

Hej!

Idag blir det en extra rolig rapport! Idag visar jag nämligen inte vad jag har gjort utan vad andra har gjort till Nils när han döptes. Det var väldigt roligt att han fick så många handgjorda kort på sin dopdag.

Dopklänningkorten är alltid söta. Detta har min kompis Anna Johansson gjort.

 Så här såg insidan ut.

Detta kort fick Nils av sin farbror Kent med familj. Det har Kents fru Maries kompis Maria Eliasson gjort.

Så här såg insidan ut med en liten baby och en vimpel med hans namn på. Maria textar så himlans fint!

Ett vackert dopklänningkort från min kompis Veronika med familj (henne har jag lyckats dra in i scrapp-träsket). Har ni sett vilken söt charm hon har hittat!

Insidan av kortet med "Gud som haver..." texten också.

Ett kort med en vacker kyrka på. Det har min mor (henne har jag också dragit in i scrapp-träsket) scrappat åt min lillebror Henrik att ge till Nils. Mycket vackert målat. Martha Stewart kantstans är så söt också!

Insidan av kortet ska inte förglömmas. En vacker text till Nils.

Ännu ett underbart fint dopklänningskort. Detta är scrappat av min mor till lille Nils. Vilka fina blommor, helt fyllt och en söt spets.

Insidan har hon klätt med Maja Design papper och en text till Nils.

Vilka underbart vackra kort till Nils på hans dopdag! Det tackar vi stort för och sparar till honom med glädje.


/Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar