måndag 21 januari 2013

In a pink, pink world...

Här balanserar jag på dina hjärtan....

Hon e så söt lilla Tilda. Tänk på så mycket kärlek hon bär på!

Rosa och hjärtan är dagens tema! Rosa cardstock som bas. Ett härligt mönstrat papper från Magnolia i Borås, givetvis med rosa hjärtan på! Jag har stansat ut ett rosa hjärtan för att sätta bakom motivet, själva motivet har jag rundat hörnen på. Lite rosa halvpärlor så klart! Kanten till vänster har jag stansat 2 hål med en hjärtstans och bundit ett snöre igenom med rosa inslag.

Lite rosor, pyntbär, pärlor på rad, en metallcharm med texten "made with love" OCH även där ett hjärtan på. Ett pärlhjärtan....många hjärtan blir det!

Motivet i närmare vy. Lite stickles på kjolfållen.

På insidan stansade jag ut ett hjärtan och embossade "Hjärtliga gratulationer", texten har "hjärtan" och bokstaven i har ett hjärta i stället för prick....herre jisses hur många hjärtan kan man ha på ett och samma kort! Embossingpulvret är silver med rosa glitter i, svårt att se. Även det inköpt hos Magnolia i Borås.


Hjärtliga (!) hälsningar,
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar