lördag 5 januari 2013

Tilda mini-world i blått!

Hej!

Dessa söta mini-world Tilda är för  mysiga! Idag fick det gå i blå toner.

Vit cardstock som bas. Ett härligt papper från Maja design där jag användt både fram och baksidan. Chalkat kanterna på alla papper. Ett brett mörkblått sidenband runt om.

Pärlringar, utstansade blad (Magnolia), några pappersblommor och en ros. Denna metallcharm är SÅ användbar, man kan sätta dem på typ alla kort.

Lilla Tilda i närmare vy. Användt mig av guldfärgad stämpeldyna, stämplat på en tallrik och blandat lite lite vatten och sedan målat paketsnöret med det. Använder sån färg mycket till håret också på alla bilder jag målar för att ge det mer lyster och bling.

Pappret bakom motivet har jag gjort själv. Stämplat noterna med vanlig stazon stämpel. Chalkat kraftigt med walnut stain distressdynan. Vikt ner två kanter.

På insidan stämplade jag en swirl i guld som jag sedan blingade med lite stickles.


/Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar