torsdag 24 maj 2012

Stilrent bröllopskort

Då var det dags igen!

Bröllopskort nummer 2 i raden. Hittade en blog som hade fina bröllopskort att få inspiration från "Lindas pysselsida".

Svart cardstock som bas. Det vita mönstrade pappret trodde jag inte att jag skulle hitta, tror det är samma som Linda användt. Men jag fann det på My Cards & Home i Trollhättan! Bakom det mönstrade pappret har jag pärlemoglimrande papper från Bokia. Spetsen kommer från min kompis Veronicas gömmor. Embossat "Herr & Fru" (kommer också från My Cards & Home, som har massor av roliga stämplar). Även embossat ett stort hjärta. Blommor, nålar och en söt charm.

Kravet var en sedelficka och jag gjorde en enkel lösning denna gången och lade bara till en bit cardstock på insidan. Stansade ur ett hjärta och embossade en söt kärlekstext. På höger sida har jag stämplat hörnen med guldhjärta. Sedan klistrat in mörkröda små hjärtan.

Dags att knyta sina band!?

Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar