fredag 20 april 2012

Grattiskort med nallebjörn

Brummeli, brummeli vem lufsar där...

På dagens kort har jag målat en stämpel med en björn som håller ett fång blommor. Den är för söt den lilla björnen.

En pärlemoskimrande cardstock som bas och därpå ett lila-rutigt papper. Lite band i kanterna och en grattis-skylt i ena hörnet. Bakom motivet har jag satt en kakservett. Jag hade ingen rund stans så denna gången fick jag klippa runt kanten.

Så här blev motivet på lite närmre håll. Jag har målat som vanligt med distressfärgerna. Satt lite lila stickles på blommorna.

En massa härliga blommor av olika sorter. En söt liten charm som jag fäst med lite natursnöre.

Detta kortet skickade jag till mitt kusinbarn Felicia på hennes födelsedag.


Tjolahopp!
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar