söndag 22 april 2012

Scrappa tändsticksaskar - julmotiv!

Nu var det jul här i vårt hus...

Vem säger att man inte kan julpyssla hela året runt? Jag gillar att pyssla julsaker för jag älskar jul, men när det blir en stress/press precis innan jul och det blir ett måste....då är det inte skoj. Så därför är det bättre att pyssla lite under hela året.

Här har jag gjort några "gå bort" presenter.

Jag tycker det är skoj med tändsticksaskar och dessa 3-kantiga askar är lite annorlunda.

Motivet är från Magnolia och jag har målat med distress ink färgerna. Pappret är ruggat, chalkat och sytt i kanterna.

Lite närmare vy av mini-world Tilda.

En stor härlig ros, några pyntbär, en charm, blad och en knapp från samlingarna får pryda ena hörnet.

En annan ask med annat papper.


Längtar ni inte lite till jul???

/Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar