måndag 25 juni 2012

Pysseldag med Veronika

Hejsan!

Det var äntligen dags för mig och Veronika att ha en pysseldag. Killarna skulle ha hand om Nora och Signe och lille Nils skulle vara med oss (för han sover ju sig igenom dagarna). Just denna dag tyckte Nils var väldigt intressant så han hade bestämt sig för att vara vaken i 5 timmar....grrr! Kan säga att dagen efter så sov han i stort sett hela tiden, hade väl lite att ta igen!

Det som jag fick pysslat fick gå i julens tecken igen.

Ett teljuskort. En pärlemoglimrande cardstock som bas och ett skönt julpapper med glitter. Passade inte riktigt att chalka kanterna på detta pappret så jag körde "a naturell"! Stansade hörnen på tagen med MS-kantstans. Stämpeln är fäst med 3D-kuddar. Så lite halvpärlor i hörnet.

Dessa härliga tändsticksaskar. Gillar detta mönstrade pappret mycket.

Så här ser asken ut lite från sidan. Små röda sidenband i lådorna så de enkelt går att dra ut.

En mellanstor tändsticksask med enkelt dekorerad med rispapper, julbär och en ros. Tomten är målad med promarkers och distresspennor.


Veronika pysslade 2 gratulationskort till sina föräldrar som har sina födelsedagar tätt. Korten blev jättefina men jag missade att ta kort på dem så jag kunde visa er.


/Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar