måndag 11 juni 2012

Student - Johannes!

Goddagens!

Ännu ett studentkort gjort till Anneli som hon skulle ge till sin son Johannes. Jag valde att göra ett z-fold kort här också för det blev lite bråttom på slutet och har man layouten i huvet så går det lite snabbare.

En härlig blå cardstock som bas (6x12 inch, bigad på 6 och 3). En gul pärlemoglimrande cardstock i bakgrunden och ett härligt mönstrat blått papper. Kantstansen har jag lånat av min mor. Kanterna på det mönstrade pappret är ruggade och chalkade med distressdynan walnut stain. Studentbandet har jag köpt på My cards & home i Trollhättan.

Lite blad, rosor och en körsbärsblomma pryder hörnet. En metallcharm som jag också köpt på My cards & home i stan. Här ser man också att jag har sandpapprat kanten på fotot.

Studentskylten har jag varmembossat i guld.


Anneli blev mycket glad för kortet, hoppas Johannes också blev glad!


/Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar