måndag 22 april 2013

Altrat till Tomas

Hej!

Idag tänkte jag visa en liten söt sak jag gjorde till svärfar Tomas. Det är ju oftast svärmor som får något scrappat från mig men denna gången skulle minsann Tomas få något. Han lider, precis som jag, av självsprickor och Ker-ice är suveränt. Lite svårt att få tag i på marknaden men jag hade fixat en till honom. Då ville jag göra något roligt scrappat runt den till honom. Jag tänkte att jag kan göra en liknande ask som man har till teljuskorten.

Vit cardstock som bas och härligt mönstrat papper från Maja Design.

Eftersom svärfar är gudfar till min son så fick presenten komma från Nils. En söt liten nalle charm med blomma fick pryda den lilla tagen.

Här är en vy från undersidan. Jag har stuckit in stiftet och dragit ett band om som håller fast det.

Så här ser stiftet ut. Det är väl ca 6 cm högt och 2 cm brett. Så det var lite pilligt att få till det men jag blev nöjd i alla fall!


Det var dagens lilla rapport!

/Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar