torsdag 18 april 2013

Överlappskortvikning till Kent

Hejsan!

Nu har jag varit sjuk i typ snart 3 veckor. Börjar tappa hoppet och längtar efter att orka scrappa igen, ska ju snart på bröllop och då måste jag ju vara färdig med ett fint kort till brudparet. Har fruktansvärt ont i bihålorna och hela huvudet, samt ont i halsen. Förra veckan var det feber och veckan innan det en magåkomma. Känns liksom ganska jobbigt när man har två små barn på 2,5 år och 1 år.

I alla fall, nog med klagandet. Idag ska jag visa ett kort jag gjorde till min sambos storebror Kent till hans födelsedag.

Jag hade embossat tre motiv som var roliga tyckte min sambo och dessa satte jag på ett kort som stängs med magnetlås.

Lite bruna blommor, ett metallhörn och några halvpärlor fick pryda kortet.

Kanterna på det mönstrade pappret är ruggade och chalkade med distressdynan walnut stain.


Det var dagens rappport!

/Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar