tisdag 2 april 2013

Påskkort

Hejsan!

Idag tänkte jag visa årets påskkort som jag har scrappat. Jag brukar scrappa kort till mina fastrar/mostrar/morbröder/farbröder bla till påsk och då sätta kort på barnen i dem. I år blev det 10st och några blev lite annorlunda.

De flesta såg ut så här på framsidan. Gatefold card med magnetlås. Stämpeln kommer från Magnolia i Borås.

Insidan med ungarna på foto.

Något kort blev så här, samma princip som de andra men annat papper.

Här hade jag införskaffat mig en Glad Påsk stämpel från Bildmålarna.

Detta kortet gjorde jag till fröknarna på dagis. Målat motivet med promarkers.

Den insidan såg ut så här.

Var på Tupperware party helgen innan påsk och då gjorde jag en liten blomgrupp och satte denna tagen i blomman.

Hoppas påsken har varit skön!

/Rebecka

1 kommentar: