torsdag 25 april 2013

Scrappat kort i svart & vitt

Hejsan!

Innan vi skulle ha vår scrapmaraton i Upphärad i början på mars så höll jag på att fixa fram beskrivningar på en hel del olika kort. Det är alltid kul att kunna erbjuda deltagarna lite extra inspiration. Då tycker jag det också är bra att ha ett kort som exempel som man kan vrida och vända på, inte bara bilderna i beskrivningen. Så några kvällar innan kastade jag ihop detta kort men har gjort lite exklusivare varianter tidigare i min blogg.

En härlig pärlemosvart cardstock som bas köpt på Panduro. Ett svart-vitt och glittrigt papper som mönsterpapper. På själva flärpen har jag stansat ut blommor. Pyntat lite med färdiga stora blommor i filt och lite halvpärlor.

Insidan satte jag bara ett papper som man kan skriva på och klistrade fast blommorna som jag stansade ut på flärpen och satte halvpärlor i mitten. Gjorde ingen stämpel med hälsning för det kan ibland vara bra att göra generella kort som man kan ha till olika sorters firande.


Tjo och tjim!
/Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar