måndag 23 januari 2012

Kort till brudparet!

Bröllopsklockorna ringa!

Mitt första kort till ett äkta par! Magnolias härliga stämpel som jag fick av Johns svägerska (en pik till oss kanske att de vill ha inbjudningskort...)

Gulglimrande cardstock med mönstrat Maja Design papper. Ruggat kanterna och chalkat med walnut stain distressdynan. Akvarellpappret jag har målat motivet på har jag stansat ut i Big Shoten.

Målat med ljus blå/grå ton på klänningen för att få lite "liv" i den, annars vill man gärna ha den vit. Lite stickles på blommor och klänningen. Halvpärlor på kanten.

Amor som en liten söt charm kan man inte utesluta. Härliga rosor och pyntbär som går i rosa. Knappen är från samlingarna med en liten halvpärla i mitten. Bladen har jag nog köpt hos Magnolia också tror jag.


/Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar