fredag 22 juli 2011

Testar (för mig) ny kortvikning

Hej hopp goddagens!

Nu var det dags igen. Har testat en ny kortvikning som du hittar instruktionerna till HÄR.

En vinröd cardstock med ett härligt rutigt papper som jag har chalkat kanterna på med distressdynan walnut stain.

En ganska enkel blomster uppsättning tyckte jag passade. Bladen har jag stansat hos min kompis Emelie. Knappen kommer ur mina gömmor.

Inuti har jag användt det rutiga pappret igen. Sedan har jag tagit en bit 300g akvarellpapper och stämplat "Grattis" med distressdynan walnut stain över hela pappret. Sedan har jag chalkat ganska kraftigt inåt med en rostbrun ton och därefter kanter och hörn med distressdynan walnut stain igen. Sist så har jag stämplat med svart en stämpel med noter.

Jag har fäst det pappret på 3 sidor och sedan stuckit ner en tag med ett litet band i.

Så här ser själva pappret ut i lite närmare bild. Det var väldigt roligt att testa, hittade jag också på en blogg hur man gör (hittar inte tillbaka till den igen).


Ha det skönt!

Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar