onsdag 15 juni 2011

Arkiv: Påsk 2011 - Mars

Godkväll!

Nu har jag börjat rota i korten jag gjorde i mars. Signe har somnat så då kan jag kasta mig in i ett blogg inlägg till för dagen. Ska bara ut och vattna blommor och trädgårdslandet först!

Så ja, fixat vattningen. Potatisen växer och jordgubbar verkar det bli oxå i år.

Jag tänkte att i år ska jag faktiskt göra några påskkort, nu när jag har en ny hobby och allt. Det är ju kanon att träna och öva på att göra kort till de närmsta sörjande. Sen klart så är de ju de som får utstå min "kreativitet"...he he.

Jag hann att göra 3 påskkort i mars som jag har lagt in nedan. Sedan fick jag ju stressa på med resterande kort i april, det få bli ett annat blogginlägg om det.


Köpte en söt påskstämpel på Panduro som jag embossade. Sen var den nya blomstansen framme igen och fästes med ett par söta knapp-brads. Löven köpte jag i Halmstad på Mimas när jag var där och shoppade.

 Embossad stämpel igen med svart glitter pulver. Målat motivet med lite akvarellfärg. Spetsen kommer från mors gömmor.

Samma motivbild som ovan. Blandade blommor och lite bling bling. Bandet inköpt på Börjes hemma i Tingsryd, det bandet använde jag mycket och har köpt en ny rulle nu.


Pyssla lugnt!

Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar