tisdag 14 juni 2011

Nu har jag gjort det!

Att skaffa en blogg är lite mot mina principer pga att man får något som man måste "passa" eller uppdatera med jämna mellanrum. Men denna blogg kommer jag endast ha för att dela med mig av vad jag har pysslat med, så jag slipper maila bilder hit och dit till intresserade.

Jag håller just nu på att försöka förstå mig på hur allt fungerar och hur man lägger in bilder. Snart ska jag väl hitta en bild på mig att lägga in också. Sen tänkte jag nog börja med att publicera det jag har pysslat med fram till nu, just för min egen del att ha detta som ett arkiv också och att kunna gå tillbaka och se vad jag har gjort tidigare och hur jag har utvecklats.

Jag började som sagt på "allvar" med scrapbooking runt julen 2010 så jag är nybörjare! Men det är så himlans roligt och jag har väl lyckats köpa på mig lite av varje. Men jag springer helatiden på termer och ateraljer som jag inte vet vad det är. Det hjälper förstås att besöka andras bloggar och titta på vad de gör och hur de beskriver det de har gjort. Ska försöka länka upp till några bloggar som jag har börjat följa (när jag nu har förstått mig på hur jag gör det...).

På återseende inom kort (hoppas jag)

Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar