tisdag 14 juni 2011

Arkiv: Signes dop 2010-10-24

Nu var det dags att lägga upp lite vad jag har gjort. Jag kom på att innan julkorten så gjorde jag faktiskt Signes dopinbjudningar samt tackkort. Det var jättesvårt för jag hade ingen aning om något, hur stämplar funkar och vad man färglägger dem med. I alla fall, nedan följer dem.

Har även lagt upp en profilbild, hur lätt var det att hitta ett foto med bara mej på??? Helt omöjligt, om jag inte vill ha ett som är över 1år gammalt och jag är fetgravid. Nä, jag står ju oftast bakom kameran eller så håller jag Signe. Äh, får vara där så länge så får jag se till att bli fotograferad lite mer själv så jag kan lägga upp ett nytt foto.





Nä nu ska jag slappa lite och så får vi se vad som kommer upp imorgon.

Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar