fredag 17 juni 2011

Arkiv: Uppdrag - kort till en man på 35! - Mars

Att göra kort till killar är inget lätt uppdrag! Det är ju så roligt med alla söta stämplar, blommor, spets och bling bling....fast det är inte alltid tillfälle att bre på.

Eftersom jag är så pass ny med denna hobbyn så har jag inte så många idéer i bakhuvudet när det kommer att göra ett snyggt kort till en karl. Men jag grävde fram lite saker och gjorde mitt bästa jag kunde då. Ville göra två kort så att Marie som skulle ha det kunde välja.

Rotade fram stämpeln med noterna samt en grattis stämpel som jag köpt på Mimas i Halmstad. Blommorna kunder jag inte låta bli. Maria hade beställt ett stort lager blommor som jag köpte in mig på hälften, härligt att ha ett lager med blommor! Spetsen och bandet kommer från faster Lisa igen. Kanske inte det mest manliga kortet men jag tyckte det blev fint och Marie valde detta kortet.

Fick en hederlig dymo av John (önskade mig det). Lite "manligare" inte så mycket bling och blommor. Ett sådant där "misstagshjärta" igen där distressfärgen blandas med glimmermisten. Ett härligt kort för en kille.


Simma lugnt i det fortfarande kalla vattnet!

Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar